Czym jest design thinking?
Design thinking to metoda projektowania nowych produktów i usług opierająca się na głębokim zbadaniu i zrozumieniu potrzeb użytkowników. Według artykułu na stronie designthinking.pl: “Design Thinking działa w oparciu o następujące założenia: 1. Koncentracja na użytkowniku – dogłębne zrozumienie jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. 2. Kreatywna kolaboracja – spojrzenie na problem z wielu perspektyw, szukanie nowych rozwiązań, wyjście poza utarte schematy. 3. Eksperymentowanie i testowanie hipotez – budowanie prototypów i częste zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników.” Metoda design thinking koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych produktów, które odpowiadają na realne potrzeby użytkowników oraz są opłacalne i możliwe do wykonania.
E-book PFR: “Pobudź innowacyjność w organizacji”
E-book pt. “Pobudź innowacyjność w organizacji”, jest zbiorem najlepszych praktyk i wiedzy ekspertów, którzy dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w procesach kreatywnych i innowacyjnych. Publikacja dostarcza odpowiedzi na kluczowe pytania, które często determinują sukces organizacji:
- Czym jest kultura organizacji oparta na innowacyjności i dlaczego warto o nią zabiegać?
- Jak budować atmosferę w organizacji, któa sprzyja innowacyjom?
- Jak różnorodność zespołów wpływa na poziom innowacyjności firmy?
- Jakie są narzędzia wspierające innowacyjność organizacji?
https://mediapfr.prowly.com/189507-jak-wykorzystac-design-thinking-w-rozwoju-kultury-organizacyjnej-e-book-pobudz-innowacyjnosc-w-organizacji
https://designthinking.pl/co-to-jest-design-thinking/